Hett


Bilder: lindex.se, radarzine.com

Jag sprang runt lite på stan idag innan körlektionen. Delvis för att titta om underkläderna jag bloggat om tidigare fanns och delvis för att köpa en ny ansiktstoner. Underkläderna hittade jag inte och när jag skulle köpa tonern var det stängt. Då blev jag lite arg för min toner är nästan helt slut och vet inte när jag ska hinna in till stan igen. I alla fall så är jag ännu mer sugen på underkläderna nu än jag var tidigare för de har nämligen skinndetaljer, hett! Förutom heta underkläder har lindex även snygga armband, titta bara på hetingen på bilden. Kanske slår till men ska hålla i pengarna ett litet tag till.
Nu ska jag och mamma åka och gymma, och gissa vem som ska köra dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0