Todays exercise

Egentligen ska jag ha kört pass denna vecka men det har inte hunnits med och tiderna har inte matchat mitt schema. Så därför har det blivit gym istället och jag har då försökt satsa på kondition snarare än styrka. Har sprungit en halvtimme på löparbandet 3 gånger denna vecka. Idag likaså, då sprang jag en halvtimme och sedan körde jag ungefär 3 maskiner och sedan några situps. Perfekt! Nästa gång kanske jag ska pröva på att springa i vatten? Ha ha eller inte, ser sjukt jobbigt ut.
Efter middagen ikväll beger jag mig in mot stan, vi har inte bestämt vad vi ska göra än men jag ska föreslå en kopp varm choklad på något mysigt fik. Orkar inte dricka massa alkohol för jag ska ut med laget imorgon så det får räcka. Lägger upp en kvällens outfit innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0