Träna?


Kavaj: second hand, T-shirt: Marc by Marc Jacobs, Byxor: Forever 21, Skor: Wedins

Jag var inte så fotogenisk igår när jag försökte ta en outfit bild. Detta var den bästa bilden jag fick, då kan ni tänka er hur de andra såg ut =).
Idag blev det fika, filmtittande och pizza. Nu är jag helt slut och planen var att åka och träna core vid halv åtta men är tveksamt om jag orkar. Jag tränar ju 6 dagar i veckan och då får jag skippa träningen en dag men är det så smart att skippa träningen första dagen på veckan? Det innebär i så fall att jag måste träna alla andra dagar denna vecka. Hm, att träna eller att inte träna? Det är frågan.

Kommentarer
Postat av: Emhi

Fin outfit!! Var det längesen du köpte skorna? =)



/E

2009-10-26 @ 19:30:14
Postat av: Rebecca

Tack! Ja det var ett tag sen tyvärr. Minst 2 år sedan.

2009-10-26 @ 19:32:38
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Emhi

2009-10-27 @ 17:59:11
Postat av: Emhi

Aj då! =) Nåja, så är det =) Behöver ju eg inte fler skor men men... =) Ha de fint!

2009-10-27 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

min mamma har knappas såna kläder iuuh mormor stilen var så aldrig inne ..

du borde gå ner ungefär 10 KILO dina lår host kolla på dej iuuh

2009-12-10 @ 19:34:00
Postat av: Rebecca

Till anynoym: ha ha jag tänker inte ens ta åt mig av den kommentaren för jag tyckte om den outfiten och jag älskar mina ben =)

2009-12-10 @ 22:12:08
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0