Hösten är här (typ)

Matchen slutade tyvärr 1-1. Vi hade lite svårt att få in några mål men vi var bättre än dem. Synd att domaren var sämst bara och att det var så mycket tjafs på planen.
På lite gladare noter tycker jag att det känns som om hösten är här. På mornarna har jag velat dra på mig ett par vantar och ikväll när man var stillastående var det sjukt kallt. Jag tycker verkligen om hösten, den är så mysigt. Jag längtar verkligen på att få dra på mig mina låghöga stövlar, leggings, ett par skinnhandskar och en stor mysig kofta! Nu är jag helst slut så godnatt säger jag!
Update: Lårhöga stövlar ska det ju stå såklart!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du var inte lite trött när du skrev höst-inlägget.. =D

2009-09-17 @ 14:12:41
Postat av: Rebecca

Ha ha jo det har du rätt i, var helt slut!

2009-09-17 @ 17:58:26
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0