I-lands problem

Jag såg en tröja på Englas blogg igår som jag gillade så idag sprang jag in på H&M i hopp om att hitta den. Den på bilden är en liknande tröja men hittade inte den Engla har. Gillade den gråa tröjan men blev inte stormförtjust i den, hade velat att den var lite längre, så den fick stanna kvar i butiken.
Imorgon ska vi vara ute i skogen hela dagen så jag fungerar just nu på vad jag ska ha på mig. Det ska regna imorgon så ena frågan är gummistövlar eller ej. Nästa fråga är myskläder eller jeans. Jag vill egentligen dra på mig myskläder men då kan jag inte ha gummistövlar och ja I-landsproblemen fortsätter. Får fundera på det senare för nu ska jag titta på So you think you can dance finalen. Hoppas jag orkar stanna uppe tills det är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0