Leggings med lackdetaljer


Bild: stylebystars.com

Engla bloggade om dessa leggings från Stylebystars. Jag har ju letat efter ett par snygga leggings med lack- eller skinndetalj ett tag nu och dessa verkar snygga.
Är ganska slut idag också men nu är det bara 3 dagar kvar på praktiken så måste hålla ut de sista dagarna. Dagen har bestått av en massa utomhuslek och jag måste säga att det var svinkallt ute idag. Man märker även att det börjar bli mört fortare, usch! Bara för att det var så ruggigt ute byggde jag och barnen jag sitter barnvakt åt en koja som vi drack varm choklad i, väldigt mysigt! Kommer inte orka blogga mer ikväll så jag säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0