Egenplockade jordgubbar med glass

Idag var jag på en ö som heter Bruny Island. Tydligen är storleken på ön lika stor som Singapore men det bor endast ca 600 människor där. Det var jätte vackert och jag hade en underbar dag! Vi köpte chokladfudge som var underbar och vi plockade cirka 1 kilo jordgubbar som vi sedan åt med glass. Finns det något bättre än egenplockade jordgubar och glass? Eftersom det är slutet på sommaren här så är jordgubbarna jätte söta och jätte goda. Jag har tagit massor av bilder men är alldeles för trött för att lägga upp dem nu så ni får se senare. Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp runt 9 för att åka till Cradle mountain. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0