Taroona hoodie



Fotbollslaget jag spelar i heter Taroona och för några veckor sedan kunde vi beställa tröjor och shorts och liknande. Jag köpte en hoodie och idag fick vi den äntligen. Jag beställde en storlek S men eftersom storlekarna är unisex är en S jätte stor. Tyvärr går det inte att byta men den kanske krymper i tvätten.
För övrigt kan jag säga att innan jag kom hit och de första veckorna jsg spelade fotboll här var jag väldigt trött på det. Det kändes som om jag inte utvecklades och jag kände inte alls för att gå till fotbollsträningarna men nu känns det mycket bättre. Jag lär mig väldigt mycket och idag hade jag en grym träning. Förhoppningvis kan jag ta med mig det jag lär mig till Sverige men det är inte säkert då vi har ett helt annat spelsystem.
Nu är det läggdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0