Färgat ögonbrynen



De här byxorna från H&M har jag letat länge efter men endast hittat dem i storlek 38 och ville se om 36 satt bättre men de fanns inte i den storleken. Idag hittade jag dem i 36 och visst satt de bättre så jag köpte dem direkt. Älskar detaljerna på dem.
Köpte även ögonbryn- och ögonfransfärgning som jag använt idag. Det är lättare och man ser bättre resultat på ögonbrynen men får se hur det ser ut imorgon. Nu slipper jag i alla fall måla ögonbrynen =).
Update: Lade ytterligare ett lager på ögonfransarna och nu ser det mycket bättre ut. Ser ut som om jag har mascara på mig hela tiden fast jag inte har det. Varför har jag aldrig gjort detta tidigare? Jag är nu officiellt beroende av ögonfransfärgning!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Sved det inte som sjutton när du hade på ögonfransarna? Jag brukar färga brynen men har aldrig vågat mig på fransarna.. Min frisör sa att det kan svida väldigt, brukar färga brynen hos henne.. Jo, man blir beroende, det är så snyggt o så skönt o inte behöva måla (blir aldrig lika bra heller när man ska måla brynen)

2010-09-06 @ 11:42:41
URL: http://angelikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0