Mina helgköp



Allt detta har jag köpt under helgen. Har ytterligare några grejer som ska köpas men de fanns inte i min storlek eller så fanns de inte alls. Överst från vänster: Mysbyxor från Cubus (som jag sitter och myser i nu), mörkblå byxor från Cubus, en vit tröja från Cubus (jag fick den gratis då det var tag 3 betala för 2 på vissa plagg), löparskor från Intersport och nagellack från H&M (250 repsepktive 10 kr), en svart klänning från H&M som jag fick av J samt ett par shorts från Cubus rea.
Nu ska jag njuta av min sista lediga dag då skolan börjar imorgon. Från 9-16 går vi första dagen. Vad snälla de är mot oss, NOT. Känns så deprimerande att börja skolan igen då det känns som jag varit borta en evighet. Men någon gång måste väl allvaret börja =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0