Dublin nästa (snart i alla fall)



Igår bokade jag och J en resa till Dublin. Vi åker den 27 december och kommer hem 5 januari. Det blir en lite längre vistelse än vad vi hade planerat men det blev billigast så här. Vi valde mellan en sista minuten resa, en resa till London eller en resa till Dublin. Sista minuten kändes sådär för om man vill åka någonstans där det är varmt är Egypten det enda alternativet (Thailand är för dyrt) och då vet man inte riktgit vart man hamnar när det är ospecifierat boende. Så det blev Dublin då Irland alltid kommer vara det landet jag älskar mest!! Jag längtar sjukt mycket!! Förhoppningsvis blir det även en massa shopping på Primark också!
Nu måste jag sätta igång och plugga, denna vecka blir inte rolig men på fredag hoppas jag att jag kan känna en lättnad över att ha kommit långt med mitt arbete.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Låter riktigt mysigt! Jag är sugen på London igen... Primark är toppen. hihi

2010-12-06 @ 18:29:01
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

ja london och primark är bäst. men london kan man åka till på en weekend faktiskt.

2010-12-06 @ 20:47:48
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0