Jag avbröt min diet



Jag hamnade kvar i Skärholmen alldeles för länge idag, ååhh får sån ångest. Jag måste ju plugga men det är också en stor anledning till att jag var kvar så länge, orkar inte ta tag i plugget. Fick i alla fall med mig en liten högtalre hem. Jag och J hade tidigare delad vårdnad om en vit högtalare men den är mindre bra så nu får det blir en ny. Det blev våran lilla julklapp till oss själva, eller varandra beroende på hur man nu vill se det.
Eftersom jag var borta hemifrån så länge så kickade ju hungern in, jag avbröt då min nutrilett diet och åt en sallad till lunch. Jag tyckte ändå det var duktigt gjort av mig att välja sallad och inte pizza eller hamburgare eller något annat onyttigt. Drack även vatten även fast cola ingick i lunchen. Nu ska jag i alla fall plugga!! (känns som om alla mina inlägg slutar med den meningen ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0