Jag hittade ett mobilfodral

Jag har länge funderat på att köpa ett nytt mobilfodral eftersom det som kom med mobilen nu ser hemskt ut. Men idag när jag letade efter en sak så hittade jag faktiskt ett väldigt snyggt mobilfodral som passade min mobil perfekt. Mitt matbord har nämligen som små fack under bordet och längst in i ett av dem facken låg fodralet. Någon av mina gäster har kanske glömt det här men jag tror mest på att förra ägaren av lägenheten glömde det här, så nu är det mitt för hon är i Australien =). På fodralet står det Valento, någon som känner till det märket?

Här är mitt gamla mobilforal:


Och här är mobilfodralet jag hittade idag:

Kommentarer
Postat av: Mallis

Perfekt :D

2010-12-09 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0