Julmusik!!


Sitter just nu här och känner mig allmänt seg och irriterad för att jag inte tränat (jag vet det är ju bara att träna men orkar verkligen inte). Då satte jag på radion för att göra mig på lite bättre humör och en sekund senare hittade jag denna bilden. Vad skulle jag göra utan musik? Den räddar mig alltid!! Just nu lyssnar jag på radio 107.1 där de bara spelar jullåtar, bästa! Vet att jag även bloggade om denna station förra året. Åh vad jag älskar julen och jullåtar, då blir man på bra humör =). 
Har för övrigt sjungit på jobbet varje dag denna vecka, mindre kul när det sitter massa föräldrar där och man sjunger själv ha ha. Men den bjuder jag på. Som sagt, vad skulle jag göra utan musik? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0