Knäppa förskolor



Tanken är att jag idag ska gå på min andra intervju och vi har bestämt tid men hon sa att hon skulle mejla adressen till mig. Jag har mejlat henne men inte fått någor svar. Jag har ringt hennes mobil två gånger och hennes kontor en gång men inte fått något svar. Har lämnat meddelande på telefonsvararen också. Nu vet jag inte om jag ska åka dit om en timme och hoppas hon ringer eller om jag ska strunta i det och säga att vi får boka en ny tid.
Alla mina intervjuer har kånglat. Första skulle smsa och gorde aldrig det men trodde vi hade bestämt tid ändå så vi bokade om, andra konfirmerade aldrig den tid jag hade föreslagit men det gick bra sen i alla fall och nu svarar den tredje inte. Irriterande!! Då känner man sig ju inte speciellt prioriterad och det är inte bra för deras skull.
Update: Hon hörde av sig runt 4 tiden och bad om ursäkt och skämdes för att hon hade glömt ge mig adressen. Hon kom inte på det förrän hon hörde mitt meddelande. Men vi bokade om tiden så nu ska jag på två intervjuer på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0