Nutrilett diet



Under de kommande 5 dagarna ska jag äta nutrilett shakes och bars. Jag köpte hem smaken forest fruit och prövade den för första gången i morse. Tyvärr var jag inte så imponerad. Jag tyckte den smakade typ havre och jag fick lite smått kvälgningar. När jag tittade på innhållet inser jag att det är sojaproteinet jag inte tycker om. Man ska egentligen äta 5 påsar per dag men det tror jag inte att jag klarar av så jag tror jag ska köra 3 påsar per dag och sen blanda med bars och kanske grönsaker som snack. Tyvär är barsen väldigt dyra annars hade jag ätit desto fler av dem. Är det någon som smakat shaken i choklad? Är den godare kanske?

Kommentarer
Postat av: Angelika

Finns nån liknande på apoteket som jag tror är godare.. Kostade typ lika mycket. Köpte det åt K när han hade halsfluss/körtelfeber o inte kunde äta annat.. Den rosa var tydligen rätt god.

2010-12-06 @ 18:26:40
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Therese

Chokladen tycker inte jag om men mamma o A tycker om den så den kanske inte är så tokig. Det är nog bara jag som är lite kinkig :P

2010-12-06 @ 18:49:15
Postat av: Rebecca

Angelika: hm det låter intressant, måste ju typ äta upp de jag redan har först för de kostar ju så mycket =(.

Therese: ok vad smakar chokladen då? har den också en sån där eftersmak av typ soya? eller havre som jag tycker det smakar.

2010-12-06 @ 20:46:42
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Therese

Kommer inte ihåg :S haha ja minns bara konsistensen... :P

2010-12-07 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0