Vi åkte ute, men nu blir det party!!


Min julstjärna hänger nu i fönstret


Mina fina lådor till tv bänken sitter äntligen där de ska


Vi åkte ur turneringen men vi kämpade på bra. Under dagen när jag var borta skulle mamma och hennes vän fixa lite i min lägenhet, bland annat sätta ihop mina lådor till tvbänken samt sätta upp min andra spegel. Detta gjorde de, men de gjrode även massa mer. Mamma satte upp min julstjärna, hennes vän gav mig en julblomma, mammma gav mig en adventsljusstake, de möblerade om så att alla saker nu är på rätt ställe och så diskade de. Helt underbara är de!!! Jag är så stolt över min lägenhet just nu. Min mamma är bäst =).
Nu kommer snart T hit och då blir det utgång. Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0