Det är inte mitt fel att jag inte bloggat

Jag försökte blogga hela dagen igår men det gick inte alls. Jag är sjukt trött på blogg.se. I alla fall så ser ni på bilden nedan vad jag hade på mig igår på dagen. Det var sjukt varmt men det blev tyvärr inget solande. Träffade en tjej från Japan som jag hängde med och vi gick sedan på pilates tillsammans =). Det här med att få vänner kanske inte är så svårt trots allt. Speciellt inte när det finns många utbytesstudenter som inte känner någon.
Igår kväll hade Fisher (det är där jag bor) en room to room grej. Jag hade ingen aning om vad det var och missade det nästan för att jag gick på pilates men hann med det ändå. Vi gick in i alla "ledarnas" rum där vi drack och pratade och sedan gick vi till en bar. Hade en sjukt trevlig kväll men nu är jag väldigt väldigt trött och har tyvärr skola ganska länge idag. Men godnatt då Sverige, nu drar jag ut i solen i 5 minuter ha ha.


Klänning/tunika: Urban Outfitters, Kjol: second hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0