Första skoldagen


Sjal: Primark, Linne: Supré, Harembyxor: Cubus, Skor: H&M, Väska: Friis&Co

Inser nu när jag la upp bilden här att jag ser hemsk ut, men den bjuder jag på. Idag början skolan på allvar och vardagen börjar också men har räknat lite och egentligen är det bara 4 månaders skola för den sista månaden går jag inte i skolan hela tiden och det är mycket självstudier. Det är både bra och dåligt. Bra att man inte behöver gå så mycket i skolan, dåligt att tiden troligtvis kommer gå sjukt fort och att jag åker hem när skolan är slut.
Jag måste också be om usäkt för att jag nästan aldrig lägger upp outfit bilder men det är för att jag inte har så mycket kläder med mig så det blir mycket samma kläder hela tiden. Eftersom internet kostar är jag heller inte så insatt i mode på samma sätt som förut, därför blir det inte så mycket mode heller. Sorry about that!
Nu måste jag dra, måste vara ute i god tid för jag ska ta bussen in till stan och har inte riktigt förstått hur man kollar busstider än ha ha. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0