Förvirrad

Idag hade jag första "lektionen" inom musik. De flesta som var där kommer läsa musik i 3 år så jag var den enda som var där endast en termin. Jag är lite förvirrad över allt, jag tror jag börjar riktiga skolan med lektioner och så nästa vecka men på lektionen sa de att endast performance börjar nästa vecka men två tjejer jag var där med sa att alla börjar nästa vecka. Hm. Får kanske mejla någon om det.
Jag är också förvirrad och frustrerad över att jag typ inte kan laga mat. Gjorde nudlar idag men såg ingen ugn där nere och har fortfarande ingen stekpanna. Det skulle vara så grymt skönt med ett eget kök just nu. Delat badrum kan jag leva med med att dela kök är sjukt jobbigt. Igår åt jag endast två smörgåsar och pommes frites bara för att jag inte hade någon stekpanna eller kastrull men nu har jag i varje fall en kastrull.
Jag är lite smått frustrerad i allmänhet nu, delvis för att jag är sjukt trött, men måste försöka rycka upp mig för ska iväg på en öppen arbetsintervju nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0