Fredag!


Elizabeth Street

Idag är det fredag och vädret är inte det bästa. Det var typ storm här i natt med massa regn och vind. Igår var det visserligen mulet men solen tittade ändå fram och det var varmt, idag är det ännu mer mulet och det blåser jätte mycket och är inte alls speciellt varmt. Men det gör inget!
Jag tar för övrigt tillbaka vad jag sa igår, det verkar som om det finns en del shopping här ändå men tyvärr tar det ungefär en timme att gå till dem gatorna så man måste nog ta en buss för att komma dit men jag har inte riktigt förstått hur buss system fungerar än så det får bli en annan dag. Idag ska jag istället gå ut på en power walk för att sedan komma hem och titta på film och ta det lugnt. Ikväll ska vi ut på stan och ta något att dricka så det blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0