Frustrerande

Jag har aldrig prövat schampoot Aussie men jag tänkte att jag kunde göra det när jag kom hit men de har inte det schampoot här. Hur konstigt är det att Australien (eller i alla fall Tasmanien) inte har ett schampoo döpt efter deras land. Hm.
I alla fall så sitter jag här och äter yougert och dricker te, det är min middag. Jag vill inte vara negativ men man måste tydligen köpa sin egna kastrull och stekpanna och sådant är inte billigt heller. Har redan betalt mycket för en kudde och ett täcke och nu måste jag även köpa kökssaker och tallrikar och bestick. Och visst det kan ju vara en investering men nej sen måste jag bara ge bort sakerna. Jätte frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0