Godnatt från Australien

Det blir bara ett kort inlägg nu innan jag lägger mig och sussar. Sov ungefär 4 timmar på dagen idag vilket kanske var dumt då jag ska försöka komma in i deras dygnsrytm men jag tror jag klarar mig ändå. Är ganska så trött nu och imorgon ska jag upp vid halv tio för en msn date. Eftersom jag sov så länge idag gick jag aldrig ut för att kolla stan men imorgon ska jag försöka orientera mig lite (håll tummarna för att jag inte går vilse).
Fick för övrigt mejl om första veckan som campus håller i. Det är alltså bostäderna som har en vecka med aktiviteter, och en del festande, för att man ska lära känna varandra. Det är en jätte bra idé men samtidigt skrämmer den mig. Jag som hatar att gå på hemmafester, detta är typ ännu värre. Jag ska gå på aktiviteter så som kryssningar där jag inte känner en enda person. Det blir en utmaning.
Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Therese

You can do it!! :D

2010-02-03 @ 17:48:01
Postat av: Rebecca

Tack Therese =)!

2010-02-04 @ 07:23:02
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0