Hejdå Sverige!

Jag har inte sovit mycket i natt. Låg och hostade mestadels. Jag hoppas och ber verkligen att jag kommer kunna flyga utan problem. Blir inte kul om jag flyger 22 timmar med ont i öronen p.g.a en förkylning.
Jag ska nu packa ner det sista för att sedan bege mig till flygplatsen. Datorn följer självklart med så om jag har tur kan jag slänga in något inlägg på flygplatsen i antingen London idag eller Melborurne imorgon. Just nu vill jag dock helst av allt stanna hemma, men så här blir jag alltid när jag ska resa. Det är så skrämmande att inte veta vad som väntar än men det är väl det livet går ut på?
Vi hörs någonstans på vägen på min resa till Tasmanien!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till med alltnu tjejen!! Lova att hålla bloggen uppdaterad så man kan ha koll på dig :P



Kramar!!

2010-02-02 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0