Huvud handduk



Titta vad jag hittade förra veckan som jag glömde visa er. Det finns en butik som heter Chicken feed där de säljer allt möjligt till ett ganska så bra pris. Det mesta är skit men detta var faktiskt smart. Det är en liten liten handduk som man snurrar runt huvudet och fäster där bak med en knapp. Det är hur smart som helst för jag måste oftast använda två stora handdukar, en till kroppen och en till håret, men nu behöver jag inte det längre =).

Det blev för övrrigt ingen träning idag utan de spelade en vänskapsmatch vilket var väldigt kul. Jag fick spela ganska så mycket också och tränaren sa att jag såg bekväm ut där ute, vad det nu betyder. Dessvärre tror jag inte jag kommer kunna spela matcher. Det verkar som om spelarna var tvugna att anmäla sig för att få spela och detta skulle ha gjorts senaste i tisdags vilket betdyer att det nu är för sent. Men jag hade lite svårt att förstå vad han menade så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0