Jag är kär.....

i denna låt. Klockan är nu 2 och alla mina lektioner för dagen är slut. Hade e-media och gender, power and change. E-media är lite sådant jag gjort tidigare på gymnasiet men på en högre nivå. Det verkar kul men också lite läskigt, hoppas jag klarar av det. Gender, power and change är så fascinerande, hon som föreläste var grymt duktig och väckte många intressanta genusfrågor.
Idag är det något som kallas society day och alla verkar väldigt taggade inför detta även om jag inte riktigt förstår vad det innebär. Det är i varje fall olika föreningar som man kan gå med i och genom att gå med i dem får man bland annat billigare alkohol på vissa barer o.s.v. Vi gick förbi där när de förberedde tidigare och då stod det bland annat en del halvnakna killar där så det ser ju lovande ut =). Sedan ska jag verkligen försöka bege mig till gymet men får se hur bra det går.

Kommentarer
Postat av: Joachimuna

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-01-03 @ 11:17:05
URL: http://joachimuna.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0