Jag har sett delfiner!!



Idag gick vi som sagt till stranden och min kompis pappa erbjöd mig att åka med på deras jetski (är det samma sak som en vattenskoter?) och när vi väl var där ute så såg vi helt plötsligt delfiner, det var helt otroligt! Alla som känner mig vet att jag älskar delfiner, har till och med en tatuering av en delfin, så detta var verkligen så häftigt. Vi hade en jätte bra dag med självklart brände jag mig i solen. Mina ben och mina fötter är jätte röda. Och det roligaste av allt är att jag till och med pratade med en kompis om att jag alltid bränner mig innan vi åkte till stranden. Hm, nu har jag i varje fall lärt mig en läxa. Mycket solkräm som ska läggas på flera gånger under dagen.
Jag tror det blir en lugn kväll ikväll då alla är trötta. Hemma i Sverige brukar jag ju oftast sitta framför datorn eller tven på kvällarna och ikväll är första kvällen vi inte gör något. Eftersom jag inte har, och inte kommer ha, en tv på 5 månader så lär jag bli ganska så uttråkad. Får se till att hitta på saker på kvällarna för annars lär jag ju dö av tristess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0