Jag har sett kaolor och kängrur

Jag glömde totalt bort att blogga i morse plus att vi hade en ganska så fullspäckad dag så jag hann inte riktigt. Började med att gå ut och springa vilket kändes bra. Sedan begav vi oss till Mount Wellington som var jätte vackert med en jätte fin utsikt. Sedan begav vi oss till ett shopping center (woho) men vi hann inte gå runt där så mycket så jag kom bara därifrån med en solhatt och ett par strumpbyxor. Ville verkligen köpa ett par högklackade rosa skor med paljetter på dem men det är egentligen det sista jag behöver. Anledningen till att vi inte hann stanna så länge var för att sedan skulle vi hälsa på kaolorna och kängruna =). Det var jätte häftigt. Förutom dem fanns det även Tasmanian devils, pungråttor och massa andra djur jag aldrig sett förut. Här kommer lite bilder från dagen:

Mount Wellington:


Kängrur:


Tasmanian devil:


Någon sorts fågel som jag matade:


Koalor:


Den sista bilden är kanske inte den snyggaste men jag har fått klappa koalor och matat kängrur, det är helt sjukt. Jag älskade det! Med andra ord har det varit en jätte bra dag. Nu blir det grillat kött med pommes frites!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

ååhhh, vilka söta djur :) hoppas du har det bra!

2010-02-06 @ 10:39:34
URL: http://mylifeasiseeit.devote.se
Postat av: Rebecca

Ja visst är dem söta? Japp so far so good som de säger. Har det väldigt bra just nu.

2010-02-07 @ 01:39:32
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0