Jag har shoppat!



Jag tog mig som sagt in till stan idag och hittade en del fina grejer. Ville köpa en massa mer men har inte så mycket pengar kvar så det får vänta tills nästa månad. Köpte i alla fall ett rött lite oversizat linne, korta strumpor då jag insåg att jag bara hade tagit med mig ett par, hårnålar, pincett och ett par trosor för 14 kr. Kjolen var på rea och gick på ungefär 100 kr och är jätte söt. Sedan köpte jag fotbollsstrumpor, ett linne och ett par shorts att mysa runt i. I butiken där jag köpte shortsen och linnet vill jag jobba, de håller i jobbintervjuer i butiken på onsdag så dit ska jag!
Nu är det dags för fotbollsträning alldeles strax och det är lite nervigt. Såg dem spela i tisdags och de spelar i premiere leauge här vilket är deras högsta division men om man ska döma hur de spelade i tisdag är det som ett divison 4 eller 3 lag i Sverige. Får hoppas att de inte är bättre än så för då kommer jag se jätte dum ut men försöka kan jag ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0