Jag kommer bli tjock!

Sen jag flyttade in på univsersitetet har jag inte lagat mat själv en endaste gång. Jo nudlar men det räknas knappt. Igår efter träningen trodde jag att det skulle finnas indisk mat kvar till mig men hittade inte killen som hade min mat. Jag var så sjukt hungrig så en kompis erbjöd sig att köra till McDonalds och jag tackade verkligen inte nej. Äter alldeles för mycket skräpmat här och tränar alldeles för lite. Måste försöka bättra mig.
Förutom det så kommer jag snart få krupp på den förbaskade pipande maskinen som målar. Okej att den målar nu när jag ändå går upp tidigt för att ha skola men om den kommer pipa denna helg också så kommer jag gråta. Har skickat ett mejl och klagat så får se om det händer något. Nu drar jag på lektion, bye!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gick de på fotbollsträningen?

2010-02-24 @ 17:00:02
Postat av: Rebecca

Det gick bra, har egentligen bara varit på två träningar och de spelar bara under sina träningar vilket är lite konstigt men kul. Svårt att komma in i ett nytt lag och spelsystem dock men det löser sig nog. På söndag spelar jag min första match.

2010-02-26 @ 13:48:36
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0