Kommer ni ihåg alla bra tips?

Efter stranden idag blev det middag ute på restaurang och sedan tog vi det bara lugnt. Det snackades lite om att gå ut men det blev filmkväll i sällskapsrummet istället. Jag hade dock gärna gått ut eftersom det blir en lugn kväll imorgon med men det kommer fler helger.
För övrigt har jag passat på att läsa senaste australienska Cosmopolitan tidningen och jag tycker alltid man får så många bra tips i modemagasin. Tyvärr är det dock så att när man väl läser dem tänker man åh vad bra det måste jag pröva men sen glömmer jag bara bort det. Jag ska därför nu börja skriva ner alla bra tips och spara dem på datorn. Tänk vad många bra skönhetstips man kommer ha samlat på sig efter ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0