Sport dag

Igår var en lagom trevlig kväll. Det var väldigt billig dricka på nedervåningen, ett glas vin kostade 3 kr. Somliga drack mer än andra, som t.ex. en tjej som fick skickas iväg till sjukhus. Jag är glad att jag är lite äldre och lärt mig mina läxor när det gäller alkohol för det är väldigt lätt att dricka för mycket här.
Idag ska vi ha en sport dag med de två andra campusen vilket jag tror blir kul. Det är lite rivalitet mellan oss 3, de sjunger till och med sånger om varandra, så det blir nog jätte bra. Efter idag är vad de kallar O-week över så det blir inte lika mycket festande nästa vecka. Det är ju självklart bra eftersom skolan börjar då men också synd att vi inte kommer ha lika många aktiviteter tillsammans. Nu måste jag göra mig i ordning, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0