Ut på stan för första gången


Jacka: second hand, Klänning: American Apparel, Leggings: Erotikmässan, Skor: Converse

Min kompis jag bor hos åker iväg i några dagar nu så jag kommer vara här alldeles själv. Men jag tror det blir okej för idag ska jag faktiskt iväg på fotbollsträning och fredag kväll kan det vara skönt att bara ta det lugnt och sedan är han tillbaks lördag eftermiddag.
Han ska strax iväg till flygplkatsen och då tänkte jag passa på att åka med in till stan. Jag trodde ju "stan" bestod av typ 3 klädbutiker och var väldigt liten men jag hade ju missförstått allting. Min plan var att själv gå in till stan men nu kan jag lika bra åka bil in dit och sen hoppas jag lyckas ta mig därifrån. Jag måste bland annat köpa fotbollsstrumpor till ikväll och så kan jag passa på att titta lite i affärer. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0