Varför?

Ok seriöst, jag gick och la mig vid 5 imorse och tänkte gå upp vid ett. Halv nio på morgonen, efter jag bara sovit 3½ timme så hör jag att det kommer upp typ en lastbil utanför mitt rum. Jag sätter i öronproppar och tänker att jag kommer inte störas av lite muller men då börjar det pipa. Ni vet hur en lastbil låter när den backar? Så har det låtit ungefär var femte minut sen halv nio i morse och mina öronproppar kunde inte blockare ut ljudet. Och den är precis utanför mitt rum också, jag blir så sjukt irriterad. Fine om dom bygger och har sig en vardag men varför på helgerna när de flesta sover länge? Jag är inte glad!
Nu ska jag försöka komma iväg oh träna Zumba och sedan ska jag antingen sova på stranden eller, om lastbilshelvetet är borta, sova mer i sängen. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0