Beslutsångest

Jag hinner inte ta en outfitbild nu men ni får det när jag kommit hem. Ska iväg och ta en körlektion nu och sedan sätta mig och plugga teori.
Jag smsade min tränare i morse och han sa att jag skulle få spela men inte alla matcherna och att han gärna vill att jag kommer. Min pappa tycker jag ska skippa turneringen. Vad ska jag göra? =(. Det här blir troligtvis min sista turnering också så egentligen vill jag ju men kommer jag hinna plugga ordentligt till teorin då? Jag får bestämma mig under dagen. Nu ska jag dra, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kommer hinna plugga! :) klart du ska va med!!

Jag vill att du ska va med!

2010-01-14 @ 13:05:10
Postat av: Susie

Det är ju därför livet skiter sig för dig, fattar du inte? Man kan inte göra allt och tro att det kommer fixa sig. Att du misslyckades på engelskatestet är ditt fel, ditt problem att du inte kan åka till australien. Kanske borde plugga lite mer? Ser på bloggen att du pluggar till förskollärare? Är det ett skämt? Du stavar ju som ett barn! Väx upp och se din del i allt som sker. Gnäll inte, ta ansvar!!!

2010-01-14 @ 14:08:16
Postat av: Rebecca

Therese: Japp jag ska vara med =).

Susie: Först och främst, att du ens orkar kommentera i detta inlägg och i det tidigare inlägget under olika alias när jag ändå vet att du är en och samma person.

Jag ska åka till Australien för jag ger inte upp så lätt! Och ja jag ska bli förskollärare och jag vet att jag stavar lite dåligt när jag skriver snabbt, då är det väl tur att jag inte ska bli lärare och lära barn hur man skriver då?

2010-01-14 @ 18:33:37
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Reneeline

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 14:42:07
URL: http://reneeline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0