Skärpning till alla killar på krogen

Jag sov borta i natt och har inte kommit hem förrän nu, därför har det varit dåligt med bloggning. Idag är jag så sjuuukt seg. Inte speciellt bakis men seg. Så seg att jag satte fel lins i fel öga och har varit halvblind fram tills nu och så seg att jag omedvetet la mitt visakort i väskan och sen trodde jag hade tappat bort det. Bra jobbat, känner mig typ som 80 år idag ha ha.
Igår gick vi i alla fall till Ambasaadeur och en fråga till alla killar på krogen. Vad hände med hej vad heter du eller hej hur mår du när man vill prata med en tjej? Nej istället ställer man sig bredvid och dansar utan att säga ett ord, som om det skulle göra mig intresserad? Eller som en annan kille gjorde vid ett annat tillfälle. Jag stod upp på en högtalare för att se dansuppträdandet de hade igår. Då typ drar han handen längst mitt ben. Va fan då för? Inte okej!!! Skärpning killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0