Stanna hemma eller gå ut?


VS.




Jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag ville inte sitta hemma och tråka idag så jag hörde av mig till en kompis. Nu kan jag åka in till stan och sätta mig på en pub om jag vill men jag kom typ hem för 2 timmar sedan, det är 
-17 grader ute och orkar jag verkligen sitta på en tunnelbana (igen) hela vägen in till stan och sen hela vägen hem igen? Blä för att bo så långt utanför stan. En film låter lockande men är jag verkligen så tråkig att jag väljer att titta på film hemma själv istället för att gå ut?
Update: Det blir hemmakväll med mig själv. Jag orkar verkligen inte åka tunnelbana hela vägen in till stan igen. Dessutom lär det bli tillräckligt mycket festande i Australien sen. Sorry M =(.

Kommentarer
Postat av: M

Tillräckligt mycket festande i Australien sen?

Det var ju du som ville ut från början och dessutom kan du inte festa med MIG i Australien :p

2010-01-11 @ 08:42:07
Postat av: Rebecca

jag vet =(. men den 23de sa vi väl? jag har kanske fotbollsturnering då men jag är osäker på om jag ska spela den. jag vet mer när jag vet mer om australien, allt hänger typ på det just nu.

2010-01-11 @ 14:18:12
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: M

Okidoki. Säg till när du vet mer.

2010-01-12 @ 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0