Svåra telefonval



Jag har som sagt fått en ny Sony ericsson telefon men jag kan byta in den mot en annan telefon om jag vill. Precis när jag tror jag bestämt mig för vilken telefon jag vill ha så ändrar jag mig. Det finns så mycket att välja på. Den svarta telefonen är en Samsung s5600 men det är en thouch och jag använder just nu min kompis samsung tochuwiz telefon och jag tycker thouch är bögigt. Den vita telefonen är en nokia e71 och den är as snygg men den kom ut för över ett år sedan så den är inte direkt ny. Det finns en nyare version, nokia e72, men då måste jag lägga till 1000 kr och det vet jag inte om jag vill. Oj vad svårt det är! Men måste bestämma mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0