Uppdatering

 

Igår såg vi en film med en skådespelare som tidigare varit med i serien Privileged (fråga mig inte vem) och då började jag fundera på vad som hände med den serien. Jag älskade den serien, blev det bara en säsong eller? Jättte synd i så fall.
I alla fall så har jag nu fått lite mer klarhet över hela Australien grejen. Min skola erbjöd skolan i Australien att jag skulle få göra ett test med våra engelska lärare. Först sa de att de var tvugna att diskutera detta men det slutade med att jag nu ändå måste göra om TOEFL testet (engelska testet). Klarar jag det dock inte så får jag gå en termin där för att typ läsa förberedande engelska. Om jag ska vara ärlig så vill jag självklart åka dit för att plugga på riktigt och inte gå någon förberedande kurs men så länge jag kommer iväg blir jag glad.
Jag måste nu diskutera detta med mina föräldrar imorgon och se om jag ska boka biljett och sen hoppas jag att allt är fixat. Usch nästa vecka blir en nervig vecka, har mer än bara ett engelska test att klara av om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0