Varför går livet bara fel? Varför kan det inte, för en gångs skull, bara bli rätt?

Ingenting går som jag vill. Mitt självförtroende är i botten efter misslyckade av körkortet, efter att fotbollen just nu går åt helvete och efter att jag inte mår jätte bra i allmänhet. Men äsch tänkte jag Australien blir en ny start, det kommer bli bra så småningom. Men så slänger livet på en fler jävligheter som får en att fundera över om det inte är lättare att bara ge upp? Jag trodde att jag om 3 veckor skulle sitta på ett plan till Australien, till värmen, till ett nytt liv men nope där hade jag fel. Varför hoppas jag så jävla mycket?
Jag gjorde ett engelska test, jag missupffatade en del och hann därför inte svara på alla frågor. Detta ledde till att jag inte uppnådde tillräckligt mycket poäng på den delen. Nu säger skolan att jag inte får komma in på deras vanliga program utan i så fall måste ha gjort om testet tills skolan börjat. Nästa test är 22 januari, svaret får man 5 februari, skolan börjar 15 februari. Självklart är det möjligt att göra detta men orkar jag vänta ytterligare en månad? Orkar jag verkligen gå runt och hoppas och önska att jag, för en gångs skull, klarar av att göra något bra ? Jag vet inte. Jag vet bara att jag är så jävla trött på att misslyckas hela tiden.  

Kommentarer
Postat av: M

Frågan är ju hur mycket vill du till Australien om du inte kommer att göra om testet för att du har en chans till... Annars är det väl dags att hoppa på vanliga skolan igen, att åka till Australien har du hela livet på dig. Men jag trodde att visumet var allt som var kvar?

2010-01-11 @ 08:40:26
Postat av: Therese

Kom igen tjejen du klarar det!! Gör testet, du fixar det! Du e smart o du var bara stressad, ta det lugnt duska se att det ordnar sig.. livet prövar bara dig just nu. Men du är stark du ger inte vika, ställ dig upp och visa att du akn det här!



Kramar

2010-01-11 @ 12:50:25
Postat av: Rebecca

M: Jag kommer göra om testet, men frågan är om skolan anser att de kommer få resultatet i tid om jag gör om testet så kommer jag behvöa åka så mycket senare än vad jag vill. Men vi får se, väntar på en del mejl för att reda ut detta.

Therese: Tack =). Kramar!

2010-01-11 @ 14:11:11
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0