Ryanair är sämst!!

Jag har försökt boka våran Italien resa i typ en timme nu. Jag kommer ända fram till sista sidan där det står att bokningen inte gick igenom. Provade säkert minst 5 gånger och sedan står det att en dubbelbokning upptäcks, jaha då vill jag ju inte direkt försöka igen utifall jag redan bokat en gång. Inget har dragits från mitt konto men om det gör det senare så får man inte tillbaka pengarna. Sen när jag försöker ringa deras kuntjänst (som kostar fucking 4 kr per minut) så får jag stå i kö, sedan låter det klick och sen iget mer. Andra gången kommer jag fram och hör röster i bakgrunden men inget säger något, tredje gången är alla linjer upptagna. Vill inte ringa och stå i kö och betala 4 kr per minut igen för då blir mamma galen. Vad ska jag göra? Priserna verkar gå upp ganska så fort, jag vill ju till Italien =(.

Kommentarer
Postat av: Lana

Hej! råkade hitta ditt blogginlägg genom google, undrar bara hur det gick för dig eftersom jag råkade ut för samma sak för nån timme sedan - betalningen funkade inte, det blev ett error och så stod det att dubbebokning upptäckts. Jag har inte fått något mail än och jag funderar på om jag ska ringa imorgon? Hur gick det för dig?

2010-09-06 @ 22:35:00
URL: http://lanakarat.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Lana!

Jag väntade ungefär ett dygn och kollade så att jag inte hade fått något bekräftelse mejl och sedan försökte jag boka igen och då gick det.

2010-09-07 @ 14:02:40
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0