Victoria Secrets på flygplatser

När vi ändå talar om flygplatser måste jag nämna att Victoria Secrets nu har börjat sälja sina parfymer, lotions och andra skönhetsprodukter på flygplatserna. I Melbourne sålde de någon parfym och body lotion jag aldrig sett förut men på Londons flygplats sålde de sina vanliga märken och de mer kända lotions och parfymerna. Jag köpte dock inget då jag fortfarande har en del lotions kvar. Läste även någonstans att de på Sydneys internationella terminal öppnat en faktisk Victoria Secrets butik med alla deras underkläder och kläder. Synd att man aldrig flög internationell från Sydney.
Nu ska jag gå ut på en uppfriskande morgonpromenad i solen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0