Jag har ingen ursäkt

Ok innan jag säger något annat vill jag bara säga att jag är kär i munkar. I Sverige är det riktigt svårt att hitta goda munkar men jag älskar dem. Någon som hittat något ställe i Stockholm där man kan få goda munkar med glasyr på?
Sedan vill jag säga att jag är sämst på att blogga. Har egentligen ingen bra ursäkt heller. Tisdagen var sista dagen för inlämning så fram till dess hade jag en del att göra. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt, sovit länge och tittat på en massa tv serier. De flesta är upptagna med att plugga men jag har endast en sluttenta nästa fredag så jag kan ta det ganska så lugnt.
Det är cirka 3 och en halv vecka kvar nu innan jag flyttar hem till Sverige igen så jag börjar förbereda mig. Men innan dess åker jag till Melbourne i 4 dagar, I can't wait!!
Nu väntar någon på mig så måste dra =). Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0