Helt slut

Igår var vi ute men det var inte sådär jätte bra så det blev en realtivt tidig kväll vilket var bra då jag hade fotbollsmatch idag. Det var dock jätte fint väder så jag sprang runt i solen i 90 minuter och nu är jag helt slut. Min energi bara rann ur mig. Matchen slutade 2-2, vi låg under med 2-0 efter första halvlek så det var ändå bra. Nu ska jag försöka samla energi för att laga tacos till mig och 3 andra personer. Sedan blir det nog bara en lugn kväll med pluggande och filmtittande i sängen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Spelar du back där med? Vi vann med 7-2 idag!! Mot aspudden yeeii!!

2010-03-14 @ 20:59:29
Postat av: Rebecca

Japp jag spelar högerback. De kör med en trebackslinje och mittbacken är libro. Deras spelsystem är sjukt förvirrande men jag hoppas jag kommer in i det snart.

Grattis, det är ju jätte bra!

2010-03-15 @ 00:06:02
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0