Myskväll

Planen var att gå ut och dansa ikväll men vi var alldeles för trötta från gårdagen samt från dagens zumba och pilates träning så det blev myskväll istället. Vi lagade tacos och såg 500 days of summer och My mothers boyfriend. 500 days of summer gillade jag jätte mycket.
Imorgon bitti (8.30, usch vad tidigt) ska vi åka och fiska. Under min tid här har jag varit väldigt beroende av en person har jag i stort sett gjort och följt med på allt som denna person gjort men imorgon ska han inte med så först tänkte jag inte heller förlja med men det är inte bra att vara för beroende av någon plus de personer som jag vet ska med är grymma personer som jag kan snacka med så det ska nog bli kul. Plus jag tror det blir fint väder denna gång till skillnad från förra gången då det var väldigt kallt och blåsigt. Nu blir det läggdags så jag är utvilad tills imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0