Nu börjar allvaret

Jag har egentligen bara latat mig och festat sedan jag började skolan men idag drogs jag tillbaka till verkligheten. Har en uppgift som ska vara inlämnad nästa onsdag och en som ska vara inlämnad på måndag och när det gäller den uppgiften så vet jag inte ens vad det är jag ska göra. Plus jag har inte läst så mycket vilket kommer vara till min nackdel då uppgiften är baserad på det vi läst.
Jag fick även reda på att jag kan hoppa av en kurs. Läser just nu 4 "kurser", eller ämnen som de säger, men behvöer bara läsa 3 stycken. Dock är jag jätte förvirrad över vilken kurs jag ska hoppa av. Antingen hoppas jag av printmaking som jag får ont i magen av för att jag är så sämst, men där har vi inga final exams. Eller så hoppas jag av popular music and culture som är en intressant men väldigt svårt kurs där vi har final exams. Dessutom är musikkursen klockan 9 på torsdagar vilket inte är så kul då vi för det mesta alltid går ut och partar på onsdagar, men det är väl en dålig anledning att hoppa av en kurs. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0