Vackra (och mindre vackra) bilder från Australien




Jag glömde min kamera idag när vi skulle ut och fiska så jag använda min mobil istället. Har aldrig tidigare lagt in mina bilder från mobilen på datorn men jag blev väldigt förvånad över hur bra kvalitet det är på bilderna. Nackdelen är dock att man inte ser så bra på skärmen när man tar bilden.
Här är i varje fall bilder från dagen. Kan inte direkt säga att bilderna på de två fiskarna är vackra men den första fiskbilden är fisken jag fångade idag, stolt! Det var den största av dem alla fram till cirka 6 på kvällen då en av killarna fångade en större. Den sista bilden är en stingray, kommer inte alls på vad den fisken heter på svenska (typ rocka eller något liknande) men den var grymt stor. Det var en väldigt lång dag, vi åkte härifrån runt 9 på morgonen och kom tillbaka runt halv nio på kvällen, men en bra dag! Läggdags nu, godnatt!

For english readers: I am not sure if I have many english readers, but I do think I can think of atleast 2 people. But my question to anyone who doesn´t understand my swedish writing, and is sick of the bad translations, do you want me to shortly translate what I write in swedish? If I have 5 or more none swedish speaking readers I will.
So write a comment if you want me to translate it!

Kommentarer
Postat av: Malvina

Fina bilder. Har du tagit allihopa?

2010-03-12 @ 09:44:18
Postat av: Rebecca

Tack! Japp jag tog alla bilder själv med min mobil

2010-03-15 @ 00:07:32
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Oveolea

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-10-18 @ 15:32:40
URL: http://oveolea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0