Ännu en förlust

Precis hemkommen från en match och min ernerginivå från 1-10 är typ 1. Förra helgen förlorade vi med 5-1 men då spelade vi jätte dåligt. Idag förlorade vi med 2-1 men spelade bättre. Vi ledde med 1-0 efter första halvlek så det känns jätte irriterande att vi förlorade, dessutom hade vi endast 8 spelare när matchen väl var slut.
Det som dock irriterade mig mest var en dum bitch som knuffade mig 3 gånger (!!) även fast jag inte hade bollen och när vi anföll. Dessutom är mitt knä inte helt bra än och hon gjorde det nästan värre. Domaren såg endast sista gången hon knuffade mig så han gjorde inget åt saken. Oj vad jag ville slå henne och det var nära. Tur för henne att tränaren bytte ut henne. 
Nu ska jag försöka lugna ner mig och samla energi för ikväll blir det middag och bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0