Bilder från pubcrawl



Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera, sorry. I fredags så hade tjejerna här på Fisher en pubcrawl och jag hade det väldigt trevligt. Vi drack på varje pub och senare under kvällen mötte vi upp killarna. Vi avslutade kvällen på O-bar (en av de mest populära nattklubbarna här eftersom det är gratis inträde) och sedan tog vi en taxi hem med Mcdonalds på vägen. En bra kväll med andra ord.
Idag är det måndag och jag hatar måndagar då jag har en tre timmars printmaking lektion. Hatar printmaking vilket gör måndagar till en dålig dag. Idag ska jag även bli betygsatt på mitt arbete, hoppas jag blir godkänd för det är vad jag strävar efter i denna kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0