Dåliga dagar

Igår och idag har inte varit de bästa dagarna. Igår insåg jag att jag hade tappat bort min usb och jag råkade ha en ledladdning på på datorn så jag fick fylla på mitt internet 2 gånger vilket betyder att jag betalade 20 dollar hela i onödan. Idag fick jag tillbaka en tenta och är inte alls nöjd över resultatet, jag stressar över tentan vi har om 2 veckor och jag stressar över pengar i allmänhet. Men det värsta av allt som hände idag var att jag fick reda på att jag inte kan åka till Melbourne som planerat. Jag ville åka dit mina sista 5 dagar här. Eftersom jag flyger från Hobart till Melbourne och byter flyg där tog jag för givet att jag lika bra kunde skippa mitt flyg från Hobart men resebolaget här sa idag att om jag inte flyger från Hobart så avbokas min hela resa. Hur idiotiskt är inte det? Har mejlat resebolaget i Sverige men de lär säga samma sak. Det har nu förstört hela min dag, gggrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0